Sunday 13 October 2013

Mini Di haul!

Hey beauties!



Zoals altijd kon ik niet aan een Di voorbij lopen zonder binnen te stappen, en gelukkig deed ik dat, want er waren weer speciale acties! 10 dagen Di. Deze dagen lopen nog tot 20 oktober. Op de website van Di, kan je ook animaties terug vinden, zoals nagels lakken of misschien je laten opmaken door Bourjois! Ook speciale kortingen en gratis producten! Deze animaties zijn overal gespreid, misschien kom ik een van jullie wel tegen in Leuven of in de Woluwe Shopping Center?!

Een van deze acties was bij aankoop van 3 producten (van deelnemende merken) 25 procent korting! De merken die meededen waren o.a. Rimmel, 2B, L'action, Bourjois, Diadermine, Olaz, ... Zeker de moeite waard!


Dus wat heb ik allemaal meegenomen?

1. Rimmel - Metal Rush - 60 Royal Blue - 3,24 euro (normaal 6,99)
De product review + kleur swatches komen maandag online te staan voor Manicure Monday!





2. L'action - Puffy Eye Reducer - 3,33 euro (normaal 4,45)
Dit is de tweede keer dat ik dit product koop, ik wil het deze keer met een zekere regelmatigheid testen om te zien of het bij regelmatige gebruik echt effectief is.


3. L'action - Intensive Moisturising Hair Mask - 1,49 euro (normaal 1,99)
Mijn haar is altijd droog, stro droog, en ik probeer constant iets te vinden dat hier tegen kan helpen. Eenmaal getest krijgen jullie het zeker te horen!

4. Balmi - Lippenbalsem aardbei - 4,95 euro

Kennen jullie de gevaren zone in de winkels? Bij mij is dat direct aan de kassa, waar ik ook ben, of ik in de supermarkt sta, of de drogisterij (zelfs de tankstation), dan liggen er altijd van die kleine dingen waar ik nooit aan kan weerstaan. Zo ook dus bij deze lippenbalsem. Het concept deed me meteen denken aan de EOS eitjes die zo gekend zijn in de VS.

Zoals jullie op de foto kunnen zien komt het met een koordje voor op je sleutelbos. Jammer genoeg is deze aansluiting aan de kant met de balsem, dus zit je balsem altijd vast aan datgene (bij mij bijvoorbeeld mijn rugzak, niet echt handig). Verkrijgbaar in aardbei, framboos, kokosnoot en framboos.
ik denk dat er zeker nog een Balmi vs. EOS artikel komt ;).

5. L'Oréal Studio Line - #TXT 01 - Shaping Paste - 5,29 euro (normaal 5,99)

Dit is een product dat ik mee moest nemen voor manlief. Hij had een nieuwe haarproduct nodig dus voila!


Het is maar een kleine haul, maar genoeg voor mijn wekelijks beauty fix. Wat vinden jullie van deze mini haul? Zou ik vaker kleine hauls doen, of liever een beetje wachten en dan meerdere in een grote post? Let me know ladies!
Hebben jullie bovenstaande producten al eens gebruikt? Of misschien een goede tip voor m'n droge haartjes? Ik sta altijd open voor suggesties!
Dus ga zeker eens langs bij een Di in je buurt, je vindt sowieso iets dat je wilt mét korting! 

Veel winkel plezier dames, thanks for reading,



Kayley La Bellechic
From La Belgique ;)


1 comment:

  1. ik zou zo graag ook eens langsgaan, maar ik heb jammer genoeg geen Di in de buurt en ik ben niet zo mobiel momenteel. Jammer! :( Je hebt wel erg leuke spullen gekocht. Ik ben vooral benieuwd naar die lippenbalsem want hij lijkt inderdaad op de immense populaire EOS-balsems!

    ReplyDelete