Saturday 2 November 2013

Liebster Awards Nominatie!

Hello sweethearts <3

Ik heb echt een crappy dag achter de rug, maar Saskia van Virus Of Beauty heeft m'n dag gered! Waarom? zij heeft mij genomineerd voor de Liebster awards. De bedoeling van de Liebster awards is om medebloggers een duwtje in de rug te geven.

Ik heb al enkele verschillende versies van deze tag gezien. Bij sommigen worden 11 willekeurige feiten over de blogger zelf meegedeeld en beantwoorden ze nog eens een paar vragen extra die door hun tagger gesteld zijn.

Ikzelf ga het voorbeeld van Saskia volgen en haar 11 vragen beantwoorden, zelf 11 vragen stellen en zelf ga ik 6 bloggers nomineren.

1. Als je een voorwerp zou zijn, welk voorwerp ben je dan en waarom?
Oef Saskia, je maakt het niet gemakkelijk ;). Als ik een voorwerp zou zijn, dan zou ik ... een knuffelbeertje zijn. Nog specifieker, mijn knuffel pandabeer, Pedro. Iedereen vindt hem schattig en wilt hem knuffelen. Hij tovert elke dag een glimlach op m'n gezicht :D



2. Wat is een slechte gewoonte van je?
Mijn avond huidverzorging! 90% van de tijd verwijder ik wel altijd m'n make-up (dankzij mijn Bioderma!) maar vaak skip ik de oog- en nachtcreme. Tot nu toe ben ik wel heel flink geweest, zeker al 2 weken elke avond volgehouden :D

3. Wat is het mooiste compliment dat je al hebt gekregen?
Vaker zeggen mensen dat ik het zonnetje in huis ben. Mooier is als ik hoor dat ik hun dag gewoon goed maak door er gewoon te zijn.

4. Waarom ben je beginnen te bloggen?
Omdat ik mijn passie wou delen met de anderen! Ik hou van blogs, en er zijn veel te weinig belgische bloggers! Bloggen geeft mij ook een gevoel van verbondenheid met andere beauty liefhebbers.

5. Welke zijn je meest en minst favoriete beauty-items? 
I <3 Bioderma! De ontschminker van Bioderma heeft echt mijn leven veranderd. Mijn minst favoriete beauty items zijn eyeliners en mascara's die uitlopen/vegen! Ik haat het als je een perfect cat eye getrokken hebt en een paar uur later kijk je in de spiegel en is alles naar je wangen verhuisd.


6. Hoe ziet jouw leven eruit naast jouw blog?
Mijn blog is mijn passie, ik wou dat ik er meer tijd in kon steken. Naast mijn blog ga ik naar school (Bachelor in Business Administration) en werk ik in de horeca.

7. Als je 1 ding aan jezelf zou mogen veranderen, wat zou dat zijn?
Mijn voeten! Ik heb een maatje 39, wat wel oke is, maar jammer genoeg zijn mijn voeten ook aan de brede kant, waardoor ik vaker niet in mooie slanke italiaanse creaties glijden kan.


8. Waarom heb je .... (vul in) gekozen als naam van jouw blog?
La BelleChic... Belle, Chic, La Belgique, ik houd van woordspelingen <3


9. Wat is jouw verborgen talent?
Mijn IT geekness! Het is niet iets dat ik vaak met mensen meedeel, maar ik ben bestwel veel bezig met alles IT. Stiekem heb ik ook al een paar coding lessen genomen ;)

10. Wat is dat ene ding waarvoor je alles aan de kant zou zetten?
Geen ding, maar een persoon. Mijn man. Zonder twijfel.


11. Naar wie kijk je op?
Cassey van Blogilates! Als je haar nog niet kent, zeker gaan kijken! Zij is een pilates instructeur en zet videos online die me echt motiveren! Over Blogilates schrijf ik zeker nog een post!


Nu mijn 11 vragen:

1. Waarom ben jij een blogger geworden?
2. Van waar/wie/wat komt jouw inspiratie voor je blog?
3. Wat vind jij jouw beste eigenschap?
4. Heb je een motto?
5. Wat maakt jou helemaal happy?
6. Als iemand jou zou moeten spelen in een film over jouw leven, wie zou je kiezen?
7. Wat was vroeger jouw droomberoep?
8. Deel een willekeurige feit mee over jezelf!
9. Lievelings restaurant? Dit wil ik echt weten, ik ben echt een foodie!
10. Je hebt nog maar een uur voor de zombie apocalypse begint, wat doe je?
11. Zou je liever een andere naam hebben? Wat zou het zijn?

Ik nomineer:

1. SASKIA! van Virus Of Beauty die mij genomineerd heeft.
3. Lisha L. van Joliette
4. Nathalie van Curls and Bags
5. Shalinie van Shimmer & Smile

Dat was het dan lovely ladies! Ken jij een goede blog, schrijf jij er een? Ik ontdek graag nieuwe blogs over beauty en mode maar ook over reizen, eten, enz. 

Love you honeys and thanks for reading!


Kayley La BelleChic
From La Belgique ;)

3 comments:

  1. Hi! Wat lief dat je me hebt genomineerd! Erg leuk artikel om te lezen! Ik ben ook echt fan van Blogilates.
    Zelf plaats ik niet echt tags/awards als deze op mijn blog maar ik wil je wel zeker mijn lievelingsrestaurant meegeven en dat is Lucy Chang! Daar kan je lekker en vrij goedkoop eten :-)
    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Super lief dat je mij hebt genomineerd! Dank je wel! Ik heb met veel plezier je artikel gelezen en een feit over mijzelf is dat ik momenteel verslaafd ben aan Flappies, dat is een snoepje van het merk Katja! (Ik weet niet of je die snoepjes ook in Belgiƫ hebt, anders kan ik het je zeker aanraden :D). x

    ReplyDelete
  3. Hi! Zie mijn antwoorden via onderstaande link! Liefs, Shalinie!

    http://www.shimmerandsmile.nl/2013/11/shimmer-smile-genomineerd-voor-de.html

    ReplyDelete